25 Mayıs 2010 Salı

MANTARLI TAVUK SOTE


   Geçen gün yaptığım kiremitte mantarları değerlendirmek için yapmıştım bu yemeği.Tarifini ancak ekleyebildim.Bir çok evde pişen bir yemektir eminim.Ben de sık sık yaparım.Lezzetli ve hafif olduğunu düşünüyorum.Yanına pilav ve salatayla güzel bir akşam yemeği olabilir.

    MALZEMELER:

  700-800 gr.tavuk (Kemiksiz pirzola ya da göğüs eti)

  400 gr mantar

  3 adet sivribiber

  3-4 adet domates

  tuz, karabiber, kimyon, köri

  zeytinyağı


   YAPILIŞI:

  Tavada yağı kızdırın, tavukları atıp  suyunu salıp, çekinceye kadar kavurun.İnce doğranmış biberleri ekleyin biraz daha kavurun.Doğranmış mantarları ekleyip kavurun.Mantar önce biraz suyunu salıp sonra çeksin.Ardından doğranmış domatesleri, tuzu ve baharatları ekleyin.Kısık ateşte pişirin.Eğer domateslerin suyu az gelirse biraz su eklenebilir.

    Hemen hemen her yemeğin olmazsa olmazı soğanı ben bu yemekte kullanmıyorum.İsteyen katabilir.Herkese afiyet olsun...

2 yorum:

hdidem95 dedi ki...

çok severim ne güzel görünüyor ellerinize sağlık sevgiler

mintinin dünyası dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım gerçekten nefis görünüyor.http://mintininmutfagi.blogcu.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Footer