26 Temmuz 2010 Pazartesi

ACI SEVER MİSİNİZ ?


   Beraat kandilinin herkese  hayırlara vesile olmasını diliyorum.Bu mübarek gecede günahlarımızın bağışlanıp, dualarımızın kabul olması dileğiyle, hepinize hayırlı kandiller...



 
    Kış hazırlıklarına başladığımı sanmayın pazardan aldığımız biberler çok acı çıkınca acı sos yapıp değerlendirmek istedim.Çok acı tüketmesekte bazı yemeklerin yanında aranıyor böyle soslar.İşte tarifi...

                         ACI SOS

   MALZEMELER

 Yarım kg. acı yeşil sivri biber

 2 kg. domates

 4-5diş sarımsak

 zeytinyağı, tuz

   YAPILIŞI

   Domatesleri rendeleyip tencereye aldım, onlar pişmeye başlarken içine ince doğranmış biberleri ve sarımsakları kattım.Biraz zeytinyağı ve tuz ekleyip biberler iyice yumuşayana kadar pişirdim.

   Sıcak sıcak cam kavanozlara koyup kapaklarını sıkıca kapattım.Kavanozları ters çevirip bir gece beklettim.Sonra da kilere kaldırdım.Dikkat edin kavanozların kapakları düzgün olsun, yoksa acı sosunuz bozulur.

2 yorum:

mintinin dünyası dedi ki...

ellerine sağlık gizemcim.şahane oluyor.ben geçen sene yapmıştım bu yıl da yapıcam.ama daha erken gibi geldi bana.ellerine sağlık arkadaşım

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık çok çok acı olmaz ise severimde çok acı ya pek tahammülüm yok:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Footer