7 Eylül 2010 Salı

PATATES CİPSİ


   Bizim evde cips yasağı var.Kızlarımın hazır cipslerden yemesini istemiyorum. Evde onlara cips hazırlıyorum.Gülce, o kadar severek yiyor ki anlatamam.Nilsu, ablası kadar düşkün değil cipse, oyuna dalıyor bir de bakıyor cips bitmiş.Başlıyor ağlamaya "ben de yiyecektim..." diye.Keşke her yiyecek için bu kadar istekli olsalar.

   Cips tarifini verme gerek yok herhalde, sadece bir kaç ayrıntıdan bahsetmek istiyorum.Patatesler çok ince dilimlenmeli, mümkünse mutfak robotunda. Dilimlenen patatesler iyice yıkanıp nişastası kalmamalı.Kızgın yağda kızartıp afiyetle yenmeli.



2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bravo yani,tam atıştırmalık,hem de ev yapımı.Bayılırım patates kızartmasına,ellerine sağlık.Bayram etkinliğime davet ediyorum,güzel tariflerinle katılırsan sevinirim,SEVGİLER

mintinin dünyası dedi ki...

ellerine sağlık süper olmuş arkadaşım.eşime sürpriz mi yapsam bu çıtırları yapıp.çok nefis duruyorlar.bu arada desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum canım.güzel yorumun için de öyle.hayırlı bayramlar diliyorum arkadaşım .sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Footer