2 Aralık 2010 Perşembe

ZEYTİNYAĞLI HAVUÇ VE ÖDÜLÜM


  Bazen canımız hafif bir şeyler yemek istediğinde yaparım bu havuçtan.Öncesinde bir çorbayla ya da makarnanın yanında da hiç fena olmaz hani.Tarife gerek yok herhalde havuçları dilimleyip zeytinyağında kavurun, tuz da katın tabiki üzerine de yoğurt, afiyet olsun sizlere...


   Ve işte benim oscarım.....




    Sevgili Yemek bir aşka beni bu ödüle layık gördüğü için çok teşekkür ediyorum.Ben de bu ödülü bloğumu ziyaret edip yorum bırakan tüm blog arkadaşlarıma gönderiyorum.

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Oscarın hayırlı olsun tatlım :)
Nice nice ödüllere..
Zeytinyağlı havuç,favorilerimden..
Ellerine sağlık..
sevgilerimle..

YELDA dedi ki...

Tebrikler ve havuç harika görünüyor.. Bugünü blog havuç günümü ilan etsem bende havuçlu kek yayınladım :) Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik afiyetler olsun.kekde cok güzel görünüyor sevgiler .

Sevil Şahin dedi ki...

ödülün hayırlı olsun canım
havuçta nefis olmuş afiyet bal olsun

Unknown dedi ki...

Canım bende bir ödülün var kabul edersen sevinirim.

yemekbiraşk dedi ki...

bende severk yapa ve yerim :) eline sağlık canım sevgiler..

çeşnici Handan dedi ki...

Ödülünü tebrik ederim. Havuç çok güzel olmuş üstünde yoğurt ile harika olur. Ellerine sağlık canım.

lezzettabağı dedi ki...

Tatlım günaydınlar, ödülün hayırlı olsun bak oskar ödülüm yok deme.. Ben zeytinyağlı havuca takıldım. bunu sıklıkla yapar işyerime öğlen yemeği olarak getiririm yanında ızgara tavuk balık veya et olur.. Eline sağlık, yoğurtla çok güzel bir lezzettir ve sağlıklıdır. Görüşmek üzere sevgiler..

TAZE NANE dedi ki...

Havuç harika, ödül muhteşem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Footer